BATTLAX CLASSIC RACING CR11

KLASYKI ZASŁUGUJĄ
NA NAJLEPSZĄ W KLASIE OPONĘ WYŚCIGOWĄ

Dokładne spojrzenie na najnowszą
propozycję Bridgestone w segmencie
opon wyścigowych do klasyków.

Opona opracowana specjalnie z myślą o wyścigach Maxi Classic miała już okazję udowodnić, na co ją stać.

Jeszcze na etapie tworzenia produktu Battlax Classic Racing CR11 zwyciężyła w długodystansowych mistrzostwach świata FIM Europe (EEC).

Podczas 4 godzinnego wyścigu motocyklowego Biker’s Classic w Spa Francorchamps opona pomogła zespołowi #10 Poweracing Japauto zdobyć najwyższe miejsce na podium, a drużynie #5 Roadrunner z sukcesem zawalczyć o drugą lokatę.

W trudnych, deszczowych warunkach, opony Bridgestone pomogły zawodnikom pokonać okrążenie w najlepszym czasie i osiągnąć najwyższą prędkość.

Opona Battlax Classic Racing CR11 błyskawicznie się rozgrzewa, co ma ogromne znaczenie podczas wyścigów, w których używanie podgrzewaczy opon jest zabronione.

Wzór bieżnika zaczerpnięto ze żłobionej opony wyścigowej Bridgestone Battlax Racing R11.

Pozycjonowanie głównych żłobień jest dopasowane do kierunku sił oddziałujących na oponę.

Dzięki niemu opona stabilnie trzyma się nawierzchni i zapewnia maksymalne osiągi. Dzięki wydajnej konstrukcji pasa V MS Belt („variable monospiral belt”) naprzodzie, opona zapewnia wyjątkową stabilność podczas hamowania i świetnie reaguje na zakrętach.

To daje kierowcy stałą przyczepność i wyjątkowe osiągi z podwyższoną stabilnością w zakrętach.

W tylnej oponie zastosowano konstrukcję 3LC dwuskładnikową mieszankę wyścigową zwiększającą wydajność na mokrej nawierzchni i zapewniającą niezbędny przebieg, aby utrzymać stałe osiągi przez cały okres eksploatacji opony.

CR11 jest zgodna z wymogami FIM dla serii Maxi Classic i stanowi twoją przepustkę do wyścigowego sukcesu.

Technologia V MS Belt pozwala uzyskać bardziej równomierną powierzchnię dystrybucji ciśnienia w strefie styku z podłożem w czasie dużego wychylenia oraz większą stabilność podczas hamowania.

OSIĄGI

GAMA

Gama rozmiarów planowanych do wprowadzenia na rynek w 2020 r.

# Opona
przednia/tylna
Rozmiar Dostępność
1 Opona przednia 110/80 R 18 M/C TL NHS* marzec 2020 r.
2 Opona przednia 150/65 R18 M/C TL NHS marzec 2020 r.

OSIĄGNIĘCIA