BATTLAX RACING STREET RS11

NIEWIARYGODNE
OSIĄGI KLASY PREMIUM

Dogłębne spojrzenie na najnowszą propozycję
Bridgestone w segmencie drogowych opon wyścigowych

Battlax Racing Street RS 11 to najnowsza opona Bridgestone wkraczająca z toru na drogi produkt klasy premium który poprawi Twoje wyczucie i reagowanie na motocyklu.

Ulepszenia techniczne RS 11 czerpią bezpośrednio z opracowanych rozwiązań Bridgestone w najwyższych kategoriach wyścigowych.

RS 11 to pierwsza opona drogowa, w której zastosowano unikalną konstrukcję pasa V MS Belt, która jest obecnie używana w oponach wyścigowych Bridgestone o najwyższych osiągach.

Wzór bieżnika jest bardzo podobny do żłobionej opony wyścigowej R 11 przeznaczonej do suchej nawierzchni. Rowki są dostosowane do potrzeb i wymagań związanych z jazdą torową i zawierają niezbędne adaptacje zapewniające bezpieczne użytkowanie na drodze.

W przedniej i tylnej oponie RS 11 zastosowano mieszankę w technologii 3 LC. W tylnej oponie znajduje się dodatkowa warstwa mieszanki górnej i bazowej, która odpowiada wymaganiom w zakresie sztywności i stabilności bieżnika. Całkowita poprawa przyczepności jest znacząca.

Dzięki Battlax Racing Street RS11 nie będziesz się długo zastanawiać nad jazdą... W drogę!

Konfiguracja konstrukcji 3 LC w Battlax Racing Street RS 11 wygląda następująco: 15/70/15 % dla opony przedniej i 30/40/30 % dla opony tylnej.

Łączenie twardszej mieszanki w części środkowej oraz miękkiej mieszanki strefy barkowej daje właściwą kombinację stabilności i przyczepności bez uszczerbku na wyczuciu prowadzenia.

Zastosowanie w tylnej oponie technologii V MS Belt Variable Monospiral Belt) optymalizuje odpowiedni rozkład sztywności bieżnika i zwiększa powierzchnię styku w strefie barkowej. To daje dodatkową przyczepność i trakcję.

Nowa metoda dystrybucji nano molekuł węgla w mieszance zwiększa możliwości „wgryzania„ się w nawierzchnię poprawiając ogólną przyczepność w każdych warunkach.

Wzór bieżnika pochodzi w prostej linii z gamy żłobionych opon torowych Bridgestone. Główne rowki są ustawione w tym samym kierunku co siły oddziaływujące na oponę. To zwiększa stabilność podczas pokonywania zakrętów i poprawia wyczucie maszyny.

OSIĄGI

GAMA

# Opona
przednia/tylna
Rozmiar Dostępność
1 Opona przednia 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL luty 2020 r.
2 Opona tylna 190/55 ZR 17 M/C (75W) TL luty 2020 r.
3 Opona tylna 200/55 ZR 17 M/C (78W) TL luty 2020 r.

Wprowadzone na rynek w 2020 r.

# Marka Model
1 Yamaha YZF-R1 MY2020
2 Yamaha YZF-R1M MY2020
3 Suzuki 200GSXR-1000 MY2019
4 Suzuki GSXR-1000 R MY2019
5 Kawasaki H2/Carbon MY2019
6 do określenia w późniejszym terminie do określenia w późniejszym terminie