Aspekty techniczne
![](images/grid-img1.616aefc67a879f9d11d261c7a4febd58.png)
Zastosowanie dużej powierzchni przekroju poprzecznego i małej długości podziału: zwiększenie powierzchni przekroju poprzecznego o 30% w porównaniu z A41. Krótsza długość podziału w celu zwiększenia, wraz z większą średnicą opony, liczby klocków rozmieszczonych na obwodzie.
![](images/grid-img2.5047b4ce322bd6d63b1f6d6029b283c1.png)
Przeprojektowanie wymiarów opony, aby zwiększyć całkowitą liczbę klocków na oponie.
Zwiększenie zarówno sztywności, jak i wytrzymałości mieszanki w porównaniu z terenowo-drogową oponą Battlax Adventure A41, aby zapewnić równowagę pomiędzy wytrzymałością a osiągami terenowymi.
![](images/grid-img3.93d520b812d18abe976118c97c3e86f0.png)
Technologia zapobiegania nieregularnemu zużyciu Anti-Irregular Wear: Technologia A-IW polega na zmniejszeniu stopnia zużywania się przednich i tylnych krawędzi klocków na krawędzi spływu klocka dzięki jego odkształcaniu się pod wpływem ograniczeń związanych z siłą hamowania.
Nowy profil klocka przeciwdziała odkształceniu i zapewnia wytrzymałość opony.
osiągi EKSPLOATACYJNE
![](images/graph1.16268017ca4374d6e29e544dd6a69a49.png)
GAMA
![](images/table.ba9167620bde4466998649f84e6f4aad.png)
*UM: możliwość instalowania z dętką, jeżeli zastosowano obręcz dętkową.
![](images/logo.11c2586f593ea111be2f1c3bbf42d56f.png)
![](images/img1.8d30d03975df4c967a8ef580b435b74a.jpg)
![](images/img2.e59431f271248110427d2a53fe08b197.jpg)
![](images/img3.7b109b1de602e8cdbd316d02e1f91571.jpg)
![](images/img4.1549e8782be1c6cfc9b4065b83e87a37.jpg)
![](images/img5.91d12cefda52e28cc9df230dfa97c817.jpg)
![](images/img6.2031bfe03579ddabe12677d609172267.jpg)