BATTLAX SPORT TOURING T32

NOWY POZIOM TECHNOLOGII
DLA NAJLEPSZEGO
KONTAKTU Z DROGĄ

Najnowszy model flagowy Bridgestone
w kategorii Sport Touring.

BATTLAX SPORT TOURING T32 łączy w sobie wszystkie elementy wymagane w tej klasie, jeżeli chodzi o osiągi eksploatacyjne. To pewność i wyczucie kontaktu z drogą w każdych warunkach atmosferycznych.

Zastosowanie technologii rzeźby bieżnika Pulse Groove pozwoliło na znaczną poprawę osiągów eksploatacyjnych w deszczowych warunkach. Połączenie impulsowych rowków z niewielkimi deflektorami środkowymi optymalizuje i przyspiesza przepływ wody. Zyskujesz lepszą przyczepność i płynność jazdy na mokrej nawierzchni.

T32 stanowi nowy punkt odniesienia w kategorii Sport Touring. Świadczą o tym imponujące dane dotyczące zwiększenia o 13% obszaru kontaktu opony tylnej z podłożem oraz ulepszeń przyczepności tego obszaru. Osiągi te uzyskano bez utraty wysoko cenionej liniowości kierowania.

Dla motocykli wagi średniej i ciężkiej Bridgestone opracował oponę T32 GT o polepszonych właściwościach technicznych i nowej rzeźbie bieżnika dedykowanej tej specjalnej kategorii.

Aspekty techniczne

Zastosowanie mieszanki 3LC + Cap and Base z technologią Silica RICH + polimer RC + Nano Pro Tech umożliwi Ci płynną jazdę na suchej i mokrej nawierzchni, przyczepność nawet przy niskiej temperaturze i stabilność podczas prowadzenie maszyny z dużą prędkością.

Zwiększony stosunek rowków (3% w oponie przedniej i 6% w tylnej), zoptymalizowanie kąta i umiejscowienia rowków oraz nowa technologia rzeźby bieżnika Pulse Groove odpowiadają za zdecydowane wyczucie kontaktu opony z mokrym podłożem.

Nowy kształt opony tylnej to dodatkowo lepsza kierowalność z liniową i neutralną charakterystyką. Zyskujesz zwiększoną przyczepność na zakrętach i zmniejszenie powierzchni poślizgu, a więc większe bezpieczeństwo na drodze.

  • Zwiększony procentowo stosunek rowków w oponie przedniej i tylnej
  • Wdrożenie technologii rzeźby bieżnika Pulse Groove
  • Zoptymalizowany kąt i umiejscowienie rowków

Korzyści

  • Zwiększone całkowite osiągi eksploatacyjne na mokrej nawierzchni
  • Zoptymalizowana sztywność rzeźby bieżnika
  • Zwiększone wyczucie kontaktu z drogą
Konstrukcja opony
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Konkstrukcja opony
  • Zwiększenie powierzchni przyczepności i zmniejszenie powierzchni poślizgu na oponie przedniej
  • Zwiększenie całkowitego obszaru kontaktu opony tylnej z podłożem o 13%
  • Zwiększenie całkowitej przyczepności w obszarze kontaktu na oponie tylnej
Trakcja na mokrej nawierzchni
  • Poślizg opony tylnej następuje później niż w przypadku T31
  • Współczynnik poślizgu, poziom najwyższy/najniższy w porównaniu do T31

osiągi EKSPLOATACYJNE T32

Dedykowany projekt T32 GT

  • Obejmuje nową technologię projektowania rzeźby bieżnika Pulse Groove
  • Zoptymalizowane umiejscowienie i budowa rowków w celu uzyskania sztywności rzeźby bieżnika wymaganej przez motocykle wagi średniej i ciężkie
Porównanie stosunku rowków

GAMA t32

GAMA t32 GT